Katjas ♡

Örnsköldsvik

"I'm okey, just fuck off please"

Publicerad 2015-01-29 22:43:35 i Allmänt,

Har nu inte druckit en droppe alkohol på 35 dagar & jag är inte ens sugen på det. Fick rätt så mycket men från en händelse. Det fick mig att få en helt ny syn på alkohol. Förr har det varit för kul. Men nu såg jag den förjävliga baksidan med det. I framtiden kommer jag ha noll tolerans mot alkohol på högtider som julafton där barn är med. Barn gör inte som man säger, de gör som man gör. Tänker inte låta mina barn tro att man "ska" dricka under juletider. 





Kommentarer

Postat av: Mariam

Publicerad 2015-01-30 17:59:29

Älskar dig min finaste. <3

Svar: Älskar dig med så mycket min klippa. <3
Katja Sjöberg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela