Katjas ♡

Örnsköldsvik

Du får inte knacka på min dörr om du inte är beredd att komma in.

Publicerad 2015-01-19 00:50:17 i Allmänt,

"Du får inte stjäla av min godhet för att fylla upp ditt hål."

Tala heller inte om för mig vad jag känner eller vad jag bär på. Jag tror jag är ganska bra på att själva berätta vad jag själv känner och vill. Tala inte om mig, inför mig andra som inte vet. Inte vet någonting. Säg inte vad jag har gjort för misstag, eller hur jag har bettet mig. Säg inte heller något bra om mig. Säg ingenting om du använder det för att vara en bättre människa själv. 

Jag vill inte ha något att göra med människor som inte anstränger sig för att vara i mitt liv. Som är för feg för att stå upp för det som SKA vara viktigast. Jag klarar mig alldeles för bra utan sånt i mitt liv. Dörren är stängd men du får knacka på den om du är beredd att komma in. 



Kommentarer

Postat av: Mariam

Publicerad 2015-01-19 01:22:48

<3<3

Svar: ❤️❤️
Katja Sjöberg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela