Katjas ♡

Örnsköldsvik

Lite ditten å datten.

Publicerad 2014-07-29 22:36:54 i Allmänt,

hello there! 
 
Har tänkt att skriva ett inlägg, men har jobbat och bara inte orkat. Men iallafulla fall så i fredags  var jag med Mariam (ÄNTLIGEN) har saknat henne. Först var vi i min stuga, åt & badade. Sedan åkte vi på rusta och Willys..haha å luktade på sköljmedel. Väldigt rolig fredag <3 
 
På lördagen följde jag med Terri till en super fin badstrand, vädret var på topp och det kändes verkligen som utomlands. På kvällen blev det surströmming, ja jag kan inte ens förklara hur gott det var!!!! På kvällen vart det utgång med Fanny, hade superkul! <3 
Sedan har jag jobbat & nu är Sara tillbaka från semestern! Åh herregud vad jag har fått skratta dessa två dagar när jag jobbat med henne. Härligate och dråpligare människa får man leta efter! 
 
Var tänkt att jag och Mathilda skulle till yran till helgen men äh fyfan för å sova i tält å näe, imagen av oss pallade det. Vi börjar bli gammal nu känn ja! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela