Katjas ♡

Örnsköldsvik

Gott nytt år!

Publicerad 2014-12-31 14:12:31 i Allmänt,

Ska alldeles strax iväg till jobbet. Vilket känns jättebra. Hade inte planerat något speciellt i år så jag tog på mig jobb både idag och imorgon. 

Imorgon är det ett nytt år och mina mål för året är att ta tag i det jag har sagt att jag ska göra, har redan börjat med en utav mina mål. Bokade en resa till Thailand i mars! Ska söka in till några folkhögskolor/yrkeshögskola - vi får se vad det blir. Och i och med det kommer jag då också flytta, om jag kommer in det vill säga. Men mest utav allt ska jag inte lägga tid på de som inte lägger tid på mig. Gott nytt år på er! 




































Blir glad då jag tittar på bilder från året som varit, tack för att jag har så bra människor omkring mig! 

Kommentarer

Postat av: faster pia

Publicerad 2014-12-31 20:16:14

Gott nytt år älskade brorsdotter, hoppas ditt år blir fin fint . Älskar dig <3

Svar: Gott nytt år älskade faster <3 Ditt med! Älskar dig med bästa du. <3
Katja Sjöberg

Postat av: emmi

Publicerad 2015-01-02 19:10:49

gott nytt ååååååååårrrrr!!!!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela