Katjas ♡

Örnsköldsvik

Grattis bästa häst, när jag kommer hem blir det fest.

Publicerad 2015-03-23 04:50:09 i Allmänt,


GRATTIS min bästa häst, wifey och vän. Önskar att jag var hemma med dig så att vi hade kunnat dragit en utgång på en måndag (haha). Skrattat med dig! Snackat om allt och inget alls. 

Tack du att du finns och för att du vill finnas i mitt liv. För att du alltid ställer upp och orkar lyssna på mina pointless drama over and over again. Älskar dig! 

När jag kommer hem då jävlar 🏇💃 Har även en å annan present, men du vet ju hur jag är med att ge sånt i tid 😘

Kommentarer

Postat av: Mariam

Publicerad 2015-03-23 19:17:40

Haha, tack bästa du!<3
Lite svårt att ge i tid då du inte ens är här. ;)
Vi tar igen allt då du kommer hem igen, love u bestie wifey.<3

Svar: ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Katja Sjöberg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela