Katjas ♡

Örnsköldsvik

Chili.

Publicerad 2015-03-23 04:36:01 i Thailand 2015,


Är sjukt sliten i hela kroppen, sånt jävla i-landsproblem.. 

Igår smakade jag en liten chili utav Tinah på lunchen. Åhmen helvete alltså, jag trodde jag skulle dö av. Fick svårigheter att andas, kände bara hur halsen blev som ett sugrör. Slängde i mig salladen som var till hamburgaren men det hjälpte inte. Och mitt sällskap höll på att skratta ihjäl sig. Sedan kom hon som jobbade med en banan, sen gurkskivor. Lite bättre blev det. Sen hade alla andra på restaurangen också börjat skratta. Sedan kom en annan ifrån personalen med annans och äntligen började det att lägga sig. Åh herregud vilken pärs..Haha, men det var faktiskt roligt såhär i efterhand. Jag kan ju förstå hur roligt det såg ut. Haha och sen när vi skulle gå så ropade hon som jobbade där: no more chili for you, FOREVER!! Haha ja, så ingen mer stark mat och framförallt inte chili. Annars är maten gudomlig! Och frukosten mhmm! 

Nu blir det en dag vid poolen och sen i eftermiddag åker vi en sväng till Patong för shopping. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela