Katjas ♡

Örnsköldsvik

Be the person your dog thinks you are

Publicerad 2015-02-18 08:42:54 i Allmänt,


Var hos mormor och morfar igår och åt bruna bönor och fläsk. MUMS! 



Tittade som vanligt i fotoböckerna, gör alltid det när jag är där. Hittar alltid någon bild att skratta åt. Inser alltid hur mycket jag har att vara tacksam för. <3 

Idag for jag till skolan men vände lika fort när jag insåg att det var planeringsdag = inga lärare. Tänkte nu istället att jag skulle gå en promenad, skjutsa Tova till skolan samt försöka mig på matten själv istället. Känns dock lite surt för jag fick erbjudande om jobb idag men tackade nej eftersom att jag skulle till skolan trodde jag, men men that's life.

Kommentarer

Postat av: Mariam

Publicerad 2015-02-18 20:38:10

Fyfan va söta!!!

Svar: En gång i tiden så 😂
Katja Sjöberg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela