Katjas ♡

Örnsköldsvik

Hårprodukter.

Publicerad 2015-03-03 13:37:07 i Allmänt,


Mamma hämtade ut ett paket åt mig igår. Det blev min standardserie. Det doftar såååå gott, det var dessutom kampanjpris på schampot, 99:- på lyko. 
Även en inpackning, denna va för känslig hårbotten. Vilket jag har. 
Doft: lite badhus och en lätt doft av något gott. 
Ett resekit till Thailand. Schampot luktade diskmedel, vilket kanske inte var drömmen men. Både inpackningen och balsamet hade en lättare och bättre doft. 99:- för alla tre. 

Nu ska jag ta ett bad, har fått ringt och sjukanmält mig för hela veckan. Cocilana och mycket vatten är det jag lever på. Som tur är så har febern gått ner sig en aning iaf.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela