Katjas ♡

Örnsköldsvik

Bara för att jag längtar så mycket.

Publicerad 2015-03-04 17:19:01 i Allmänt,

Bara för att jag längtar så mycket till sommaren så blir det en liten tillbaka blick. 
For en sväng till Umeå med Mathilda. Blev nog två gånger om jag inte minns fel. Sov på hotell, gick på stan & sedan utgång. Hade så jävla roligt! 


Spenderade många nätter i stugan. Och i stort sätt varje kväll gick jag, mamma & Ella ut och gick.

Tog oss ett nattdopp fler än en gång.


Umgicks litegrann med min pärla. Den där gången var det en fågel som sket på mig dessutom..



For till ett av mina favoritställen på jorden, Normesunda. 
För att sedan åka till skalmsjö å äta kamsern! 


Åkte till Johanna en dag efter jobbet och myste! 
Mys på en utav min andra favoritplats på jorden, hos mormor & morfar. 

Jag var med Mariam dag som natt i stort sätt hela Augusti & september. Hittade bara dessa bilder men. Haha alltså vilka månader. Fotbollstittande, nattbad och massa annat som jag håller för mig själv haha..








Och måååånga härliga dagar vid bryggan, med bad, mys å surr! 


Hoppas på att den här sommaren kommer med lika mycket sol som den förra!! 

Kommentarer

Postat av: Mariam

Publicerad 2015-03-06 10:49:01

Den här sommaren kommer bli så jävla kung känner jag på mig, längtar som fan.

Svar: Jaaaa, känner också det!!
Katja Sjöberg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela