Katjas ♡

Örnsköldsvik

Nya tag.

Publicerad 2015-01-16 16:30:46 i Allmänt,

ajaj kapten! haha nämen jo typ.

Nu har jag äntligen kommit igång med matten och jag måste ändå säga att än så länge går det bra. Det tar tid men det går iaf framåt. Känns så skönt när man känner att man gör någon nytta liksom för sig själv. Idag tackade jag även nej till att fortsätta att gå på min rad, dels för att jag måste ha tid till att gå mattelektionerna samt lite annat som spelar in. Så nu får vi se vad som händer och vart det bär. Ska fortfarande vara kvar som vikarie på Järvsta så helt slut där är det ju inte :) Vill inte gå sysslolös heller. Ikväll tänkte jag och mamma fara på stor coop å handla. Annars blir det lugnt då jag har ett 9-20 pass imorgon.Ha en fin fredag hörreni :*
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela