Katjas ♡

Örnsköldsvik

Lancôme.

Publicerad 2014-03-31 22:31:00 i Allmänt,

Två utav sakerna jag köpte var ansiktsrengörning och ansiktstoner. Dessa från Lancôme, får hoppas att de fungerar lika bra som tjejen i affären sa! 
 
I lördags var det utgång med några utav mina favoriter. Hade riktigt roligt. Dock känner jag mig mätt på fest och ligga bakis en hel dag, nu för  ett tag! Jag och Mariam blev sminkade utav hennes superduktiga syster, om man var hälften så duktig åtminstone! 
Ser fett less ut på bilden och en lösögonfrans håller på att falla av, men ni ser iallafall.
Brudarna plus Mathilda bakom kameran <3
 
Söndag: dansade å hoppade i sängen innan Max! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela