Katjas ♡

Örnsköldsvik

Om att älska.

Publicerad 2014-07-22 23:45:14 i Allmänt,

- 90 berättelser om hjärta och smärta.
 
Efter att ha läst några utav de korta berättelserna inser jag att jag har aldrig i hela mitt tjugo åriga liv varit kär, på riktigt. Förälskad har jag varit så många gånger att jag har tappat räkningen. Jag har väldigt lätt för att bli förälskad bara. Men det finns inte någon som har fått mitt hjärta helt och hållet, inte på det sättet. Inte för att jag inte vill, utan för att det bara inte har blivit så. Jag har bara ett krav egentligen när det gäller relationer, att det ska kännas rätt för mig. Jag ska känna att jag vill. Att jag blir glad. Jag ska inte behöva må dåligt utav den andra personen. Det ska bara vara rätt. 
 
Även fast jag aldrig varit kär, så vet jag hur kärlek känns. För det har jag känt sedan den dagen jag föddes..säkert innan det med. Jag har alltid fått mina känslor bekräftade utav mina föräldrar, alltid kunnat berätta allt (i stort sätt) för dem, alltid vetat att de ställer upp. Detta har gjort att jag har blivit en öppen person, som litar på männskor & känner stor trygghet i mig själv. För att jag vet att den finns. Därför vet jag att jag är värd kärlek. Just därför är jag egentligen inte orolig för mitt framtida kärleksliv. För jag har redan den kärleken jag behöver just nu. När det kommer, kommer det. Och jag vet att när det känns rätt, kommer jag att älska starkt & mycket. Precis så mycket som mina föräldrar älskat mig <3 

Kommentarer

Postat av: mariam

Publicerad 2014-07-23 10:45:33

Du komma hitta en helt underbar person som komma va alldeles perfekt för dig, för du förtjänar den bästa bland de bästa av de bästa.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela