Katjas ♡

Örnsköldsvik

Saturday.

Publicerad 2014-04-29 23:28:56 i Allmänt,

I lördags var det först dop för lilla Nova. Sedan bar det tillbaka in till stan för att städa lägenheten och systembolagetsdebuten! Mariam kom tidigare än de andra, vi fixade lite innan. Jag hade dragit ut mer eller mindre "fulbilder" på alla & allihop fick sina egna drinkpinnar. Vid 7 tiden började resten utav brudarna att rulla in. Jag hade ordnat trekamp och sedan satt vi mest och surrade. Måste säga att krogen var ingen höjdare direkt. På dagen med M och förfesten var roligast! Fick presenter, alltså huuur bra presenter som helst! Snacka om mina kompisar känner mig väl! Så himla tacksam, bästa fina ni <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela