Katjas ♡

Örnsköldsvik

Surrkering

Publicerad 2013-10-24 23:37:24 i Allmänt,

Hej på er!
 
Alltså jag fattar inte att jag hatade att köra bil förut?! Jag fick låna pappas bil och fara å hälsa på M&M ikväll. När jag for hem körde jag överallt och ingenstans (sorry pappa) och ba sjöng med alla låtar och verkligen njöt utav körkortet! Men jag hade inte kunnat tagit det en dag tidigare eller senare. Förr kände jag mig varken motiverad eller mogen för ett körkort. Nu känns det verkligen som att jag är det. Kan jag ta det kan alla! Nämen färdig tjatat om körkortet nu.
 
Vi beställde studentmössorna häromdagen(!!!) Alltså jag fattar inte? Jag? Studenten? Så himla sjukt. Jag vill inte att gymnasietiden ska ta slut (tror jag har sagt det förr med). Att jag bytte och fick gå ett extra år gör absolut inget heller, för jag har fått träffa de absolut underbaraste människorna i mitt liv. Alla vi tjejer som umgås i klassen är som systrar typ. Alla är lika men ändå så olika. Kommer att sakna att träffa dem varje dag efter studenten.. Alltså nej varför tänker jag på det här nu för? Men jag vet att det kommer att gå så fort. Jag får separationsångest :( Men jag antar att allt har sin tid.

Nä nu ha jag surre tillräckligt för idag. God natt & sov så gott ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela