Katjas ♡

Örnsköldsvik

Hello hello.

Publicerad 2013-04-23 21:44:00 i Allmänt,

Har lyckats tappat bort både telefonen & börsen, typiskt mig att söla bort saker. Även om jag har blivit bättre med åren. En fördel är dock att jag inte hela tiden sitter med mobilen, vilket har resulterat i att en hel del läxor blivit gjort! Känns faktiskt riktigt skönt, det är så mycket roligare när man kämpar för det man vill & ligger i takt.
 
På fredag är det min 19-årsdag, förhoppningsvis så får jag en liten slant så att jag kan börja spara till en ny telefon! Men frågan är vilken mobil ska man köpa då? Tycker om Iphone så det hade jag tänkt fortsätta med. Frågan är ju en 4s eller 5:an? Vet inte riktigt om det är värt det med 5:an, men de är så stilrena & fina.Aja vi ser väl hur det blir. Ni får ha det så superduper bra ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela